Cli Podręcznik Bosch Gsh Professional 388 to profesjonalna piła łańcuchowa, która sprawdzi się w pracach wycinania drewna, cięcia plastiku i metalu oraz wykonywania wykończeniowych prac ciesielskich. Moc silnika 3,2KM i średnica łańcucha 25 cm pozwala na szybkie i precyzyjne prace. Automatyczny system nawijania łańcucha zapobiega zacinaniu się, a szeroki zakres regulacji ułatwia dostosowanie urządzenia do różnych materiałów. Dodatkowo wytrzymała, aluminiowa rączka i ergonomiczny uchwyt zwiększają komfort użytkowania. Cli Podręcznik Bosch Gsh Professional 388 jest idealnym rozwiązaniem dla profesjonalistów i hobbystów, którzy potrzebują wysokiej jakości narzędzia do wykonywania prac ciesielskich.
Ostatnia aktualizacja: Cli Podręcznik Bosch Gsh Professional 388
Twoje mobilne centrum zarządzania elektronarzędziami
ŁATWE PRZEDŁUŻANIE GWARANCJI DO 3 LAT
Przejdź do platformy Bosch PRO360
CZYM JEST Bosch PRO360?
Bosch PRO360 to platforma dostępu do wielu usług Bosch Professional. Po jednorazowej rejestracji możesz korzystać cały czas z aktualnych i przyszłych funkcjonalności, w tym z bezpłatnego przedłużenia gwarancji na Twoje elektronarzędzia, akumulatory i ładowarki do 3 lat.
Zbierz wszystkie produkty marki Bosch Professional w jednym miejscu, szybko i bez problemu wyszukaj gwarancję, znajdź informacje o produktach oraz czytaj opinie na temat produktów (w wersji mobilnej) napisane przez profesjonalistów takich jak Ty.
Przedstawiamy aplikację Bosch PRO360, dzięki której wszystkie informacje o twoich elektronarzędziach Bosch Professional masz zawsze pod ręką.
Począwszy od września 2022 roku rejestracja nowych elektronanarzędzi, akumulatorów i ładowarek jest możliwa wyłącznie poprzez nową platformę Bosch PRO360.
Twoje dane dotyczące narzędzi oraz gwarancji wprowadzone na starej platformie gwarancyjnej pozostaną na niej również po upływie wskazanego terminu. Sugerujemy jednak, aby dane elektronarzędzii, akumulatorów i ładowarek zarejestrowane na starym portalu, przenieść do Bosch PRO360. Przechowuj wszystkie swoje narzędzia wygodnie i w jednej aplikacji!
Przenieś swoje dane teraz!
*Google Play i logo Google Play są oznaczeniami należącymi do Google LLC.
*Apple i logo Apple są markami i oznaczeniami należącymi do Apple Inc.
3 LATA PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI
Przedłuż gwarancję do 3 lat w prosty sposób, korzystając z aplikacji Bosch PRO360: zarówno na smartfonie jak i w przeglądarce. Aplikacja jest bezpłatna, a przedłużenie gwarancji dotyczy całego systemu elektronarzędzi akumulatorowych także akumulatorów i ładowarek Bosch Professional!
Wprowadź dane narzędzia lub zeskanuj tabliczkę znamionową w ciągu 4 tygodni od daty zakupu i przedłuż gwarancję do 3 lat.
Elektroniczna gwarancja
Kto lubi godzinami szukać gwarancji produktu, która zagubiła się w pomiędzy papierami? W Bosch PRO360 masz wszystkie dokumenty w formie cyfrowej i w jednym miejscu.
Produkty marki Bosch Professional może także zarejestrować w Twoim imieniu nasz Partner Handlowy. Może on także udostępnić Ci listę Twoich produktów.
Gwarancja w prostym wydaniu – w wersji mobilnej i z łatwą opcją przedłużenia!
Informacje o produkcie
Zintegrowany katalog produktów w Bosch PRO360 daje Ci dostęp do skróconej informacji na temat produktów marki Bosch Professional
Opinie profesjonalistów
Zyskujesz łatwy dostęp do wiarygodnych opinii profesjonalistów o elektronarzędziach Bosch!
Sprawdź oceny i opinie użytkowników takich jak Ty i podziel się swoimi opiniami!
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
Bosch PRO360 to bezpłatny portal umożliwiający przedłużenie gwarancji na elektronarzędzia, narzędzia pomiarowe, akumulatory i ładowarki z asortymentu Bosch Professional. Po rejestracji możesz korzystać cały czas z aktualnych i przyszłych funkcjonalności platformy
Aplikację możesz pobrać ze sklepu Google Play, jeśli masz telefon z systemem Android, lub ze sklepu Apple Store, jeśli masz iPhone'a. Aplikacja dla użytkowników końcowych nosi nazwę Bosch PRO360. Aplikacja dla naszych partnerów (dystrybutorów) nosi nazwę Bosch PRO360 B2B.
Bosch ID to identyfikator w formie adresu e-mail do nowych aplikacji Bosch. Tutaj możesz utworzyć swój Bosch ID i użyć go także do zalogowania się na portalu Bosch PRO360.
Bosch ID może być powiązany tylko z jednym adresem e-mail. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego Bosch ID, możesz je zresetować na tej stronie.
Nie ma potrzeby instalowania dodatkowego oprogramowania na komputerze lub laptopie, aby korzystać z platformy Bosch PRO360. Platforma jest dostępna z każdego komputera posiadającego przeglądarkę i połączenie z internetem. Aby używać aplikacji mobilnej na smartfonie, należy pobrać aplikację BOSCH PRO360 ze App Store (Urządzenia z systemem IOS) lub Sklepu Play (Urządzenia z systemem Android).
- Aplikacja Bosch PRO360 jest dedykowana użytkownikom końcowym, tj. użytkownikom prywatnym, profesjonalnym lub korporacyjnym. Wszystkich tych użytkowników łączy to, że rejestrują gwarancję dla siebie i na narzędzia, których sami używają
- Dla systemu Android – Pobierz tutaj
- Dla systemu iOS (iPhone) – Pobierz tutaj
Jeżeli jesteś sprzedawcą, najpierw musisz określić, jakiego rodzaju sprzedawcą jesteś: subdystrybutorem czy dystrybutorem. Dystrybutorem jest firma, która ma podpisaną umowę z Bosch i kupuje elektronarzędzia bezpośrednio od Bosch. W tym przypadku konto dystrybutora zostanie utworzone przez administratorów Bosch. Skontaktuj się ze swoim przedstawicielem w Bosch (np. przedstawicielem handlowym) i poproś go o utworzenie konta. Nie zapomnij powiadomić go o tym, którego Bosch ID używasz.
Administratorzy Bosch utworzą Twoje konto i uzupełnią wszystkie potrzebne informacje. Gdy po raz pierwszy zalogujesz się za pomocą swojego Bosch ID, będziesz mieć możliwość przejrzenia i skorygowania wprowadzonych danych, jeśli okaże się to konieczne. Jedynymi polami, których nie możesz zmienić są: numer klienta Bosch, kraj oraz adres e-mail.
Subdystrybutorem jest firma, która nie ma podpisanej umowy z Bosch i najprawdopodobniej kupuje narzędzia od dystrybutorów. W tym przypadku:
Musisz zarejestrować nowy Bosch ID (jeśli jeszcze go nie posiadasz) i utworzyć swoje własne konto. Jedynie na zakończenie procesu rejestracji zobaczysz komunikat informujący o tym, że Bosch musi zaakceptować Twoje konto, co nastąpi w ciągu 3 dni roboczych.
Dystrybutor korzystający z aplikacji Bosch PRO360 B2B ma możliwość udostępnienia listy elektronarzędzi użytkownikowi, korzystającemu z aplikacji BOSCH PRO 360. Celem tej funkcjonalności jest umożliwienie dystrybutorowi i jego klientom dostępu do bazy danych zarejestrowanych elektronarzędzi dla danego użytkownika.
Aby udostępnić listę narzędzi, należy spełnić następujące wymagania:
Jeśli chcesz zarejestrować narzędzie Bosch dla majsterkowiczów (linia zielona lub elektronarzędzia ogrodowe), przejdź na stronę Elektronarzędzi dla majsterkowiczów i kliknij MyBosch.
Jeśli chcesz zarejestrować elektronarzędzie lub narzędzie pomiarowe Bosch Professional (w tym także akumulatory i ładowarki), aktualnie masz do dyspozycji 3 opcje, choć zdecydowanie zalecamy skorzystać z pierwszej:
1. Pobierz aplikację Bosch PRO360 na swój telefon. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie na urządzenia z systemem Android oraz iOS i można ją w łatwy sposób pobrać z odpowiedniego sklepu z aplikacjami. Szczegółowe informacje o aplikacji znajdziesz na stronie internetowej. Możesz także skorzystać z wersji przeglądarkowej aplikacji PRO360.
2. Jeśli w przeszłości korzystałeś(-aś) z platformy 3-letniej gwarancji (3YW) na stronie Bosch Professional, możesz rejestrować tam swoje narzędzia jeszcze przez pewien czas. Bosch planuje zamknąć niebawem tę platformę, dlatego zdecydowanie zalecamy używanie aplikacji PRO360.
3. Jeśli w przeszłości korzystałeś(-aś) z platformy 3-letnia gwarancja (3YW) na stronie Elektronarzędzi dla profesjonalistów, możesz rejestrować tam swoje narzędzia jeszcze przez pewien czas. Bosch planuje z czasem zamknąć tę platformę, dlatego zdecydowanie zalecamy korzystanie z PRO360.
Przedłużając gwarancję produktów na portalu Bosch PRO360, należy zarejestrować osobno elektronarzędzie i osobno akumulator. Każdy produkt posiada numer z tabliczki znamionowej (UWAGA! to nie jest numer katalgowy widoczny na opakowaniu! ) oraz unikalny numer seryjny, które należy wprowadzić w aplikacji.
Przedłużonej gwarancji udziela Bosch Power Tools po zarejestrowaniu w Bosch PRO360 i wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych narzędzia w ciągu 4 tygodni od daty zakupu. Jeżeli rejestracja się nie powiedzie, należy sprawdzić, czy wszystkie wymagane dane narzędzia (numer katalogowy i numer seryjny; w przypadku ładowarek: data produkcji) zostały podane, a data zakupu nie jest starsza niż 4 tygodnie przed datą rejestracji. Aby uzyskać dalszą pomoc, skontaktuj się z działem obsługi klienta.
Może się to zdarzyć w niektórych przypadkach. Oznacza to, że baza danych produktów nie jest aktualna i musimy dopiero umożliwić rejestrację tego konkretnego produktu. W takim przypadku należy skontaktować się z działem obsługi klienta i podać numer z tabliczki znamionowej oraz numer seryjny, a także nazwę narzędzia. Dział obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w najkrótszym możliwym czasie i poinformuje, kiedy będzie można zarejestrować produkt na platformie Bosch PRO360.
Jeżeli tabliczka znamionowa jest uszkodzona, skaner będzie mieć problem z jej rozpoznaniem. Podobna sytuacja może mieć miejsce, jeśli oświetlenie w otoczeniu jest bardzo słabe i z tego powodu skaner nie może odczytać informacji na tabliczce znamionowej. W przypadku niektórych narzędzi skaner również nie będzie w stanie odczytać numeru. W takim przypadku musisz zarejestrować produkt ręcznie. Możesz to zrobić, dotykając opcji ręcznego wprowadzania danych i wprowadzając wymagane informacje: numer katalogowy, numer seryjny [lub data produkcji w przypadku ładowarek], umieszczone na tabliczce znamionowej produktu, oraz datę zakupu, a następnie dokończyć proces rejestracji.
Na starej platformie możesz zlecić przeniesienie danych Twoich narzędzi do Bosch PRO360. Zaloguj się na używane dotąd konto w starej platformie i przejdź do zakładki „Przeniesienie danych do Bosch PRO360”.
Uwaga: Przed zleceniem przeniesienia danych musisz utworzyć konto w aplikacji Bosch PRO360. W tym celu potrzebujesz zarejestrować Bosch ID.
1. Musisz mieć utworzony Bosch ID. Jeśli masz już Bosch ID użyj go do zalogowania się na platformie Bosch PRO360 i uzupełnij profil użytkownika.
Jeśli oba wymagania zostały spełnione, możesz zlecić przeniesienie danych na starym portalu, podając swój Bosch ID, w menu o nazwie "Przeniesienie danych do Bosch PRO360. "
Najpierw przeszukaj swoją skrzynkę odbiorczą, wpisując w oknie wyszukiwania adres nadawcy: „mailgenerator. 3YW@bosch. com”, sprawdź także folder ze spamem.
Wiadomość e-mail z potwierdzeniem jest wysyłana na adres podany na starym portalu przy zlecaniu przeniesienia danych. Jeżeli wiadomość e-mail nie dotarła, być może adres e-mail został wpisany z błędem. W takim przypadku ponownie zleć przeniesienie danych i upewnij się, że adres e-mail został wpisany poprawnie.
Aby link zadziałał, musisz być zalogowany(-a) na starym portalu, gdy klikniesz link. Dlatego najpierw zaloguj się na starym portalu, a następnie kliknij link lub skopiuj go i wstaw w polu adresu przeglądarki.
Ważne jest, aby użyć tej samej przeglądarki (np. Firefox lub Chrome) do zalogowania na starym portalu i do otwarcia linku.
Przenoszenie danych do Bosch PRO360 odbywa się kilka razy dziennie. Jeżeli jest więcej zgłoszeń, może to zająć kilka dni roboczych.
Status realizacji zlecenia można sprawdzić na starym portalu: tutaj.
Najpierw sprawdź, czy spełniasz wszystkie wymagania konieczne do przeniesienia danych: „Jakie wymagania muszę spełnić, aby zlecić przeniesienie danych do Bosch PRO360? ”
Jeśli spełniasz te wymagania, sprawdź, czy w prawidłowy i kompletny sposób aktywowałeś(-aś) link z potwierdzeniem zawarty w wiadomości e-mail: „Link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem nie odsyła do komunikatu o tym, że zostało zlecone przeniesienie danych. ”
Jeśli przeniesienie danych nie zostanie zrealizowane w ciągu 3 dni roboczych po spełnieniu wyżej wymienionych wymagań, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Jeżeli na starym portalu narzędzia zostały zarejestrowane dwukrotnie (taka sama kombinacja numeru z tabliczki znamionowej i seryjnego), tylko jedno z nich zostanie przeniesione do Bosch PRO360. Jeżeli natomiast po przeniesieniu danych na portalu Bosch PRO360 brakuje narzędzi, prosimy o kontakt z naszym
W takim przypadku zleć przeniesienie danych ponownie na starym portalu i podaj prawidłowy adres e-mail / Bosch ID. Późniejsza zmiana tych danych przez dział obsługi klienta nie będzie możliwa.
INFORMACJA O PRODUKTACH
Pytania dotyczące Elektronarzędzi, narzędzi pomiarowych i osprzętu Bosch Professional.
Pon. - Pt. :8. 30 – 16. 30
*koszt połączenia wg taryfy lokalnejINFOLINIA SERWISOWA
Pytania dotyczące napraw, serwisu elektronarzędzi oraz części zamiennych do elektronarzędzi Bosch Professional.
Pytania i odpowiedzi
Tutaj uzyskasz odpowiedzi na często zadawane pytania dotyczące naszych usług serwisowych.
Opinia o naszej stronie internetowejDrogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się